Amintiri din "viata de dincolo"

Mulți copii par a fi mult mai înțelepți decât ne-ar indica  vârsta lor. Cel mai adesea interpretăm perlele lor ca niște ciudățenii, râdem și nu le dăm ateție. Dar dacă luăm aminte, unele lucruri pe care le spun copiii ne duc cu gândul la viețile anterioare. Mai jos redau câteva mărturii pe care părinții le-au împărtășit online despre ei când erau mici sau despre spusele copiilor lor. Aparent aceste povești pot fi doar povești, știm cu toții cât de mult ne plac poveștile, dar... poate ati auzit e cazul copilei indience a carei poveste s-a confirmat, acesta fiind cazul cel mai mediatizat.

 

Unii părinți au relatat cum copiii lor când erau la vârste mici, abia începând să vorbească, au făcut remarci despre propriul lor deces tragic, urmat de o viață mai fericită de această dată în actualul lor cămin. Evident ne putem îndoi că aveau de unde să conceapă niște raționamente atât de complexe, alimentînd astfel mitul urban prezentat în filmele cu bebelusi.

[caption id="" align="aligncenter" width="610"]Sfintii parinti spun ca dorintele noastre sunt cele acre ne tin aici, judecatile si cuvintele pe care le spunem aiurea ca niste copii prosti ce suntem. Sfintii parinti spun ca dorintele noastre sunt cele care ne tin aici, judecatile si cuvintele pe care le spunem aiurea ca niste copii prosti ce suntem. De aceea in toate formele de asceza, curatarea mintii este obiectivul[/caption]

 

Iată ce spun părinții pe internet despre viețile anterioare ale copiilor:


1 . Când fiul meu a fost de 3 , mi-a spus că îi place cu adevărat noul lui tată,că  e foarte drăguț, că e singurul lui tată adevărat. Am întrebat "De ce ?"

El a răspuns : "Vechiul meu tată a fost foarte rău. El m-a înjunghiat în spate și eu am murit. Dar îmi place foarte mult noul meu tată, el nu face asta."

 

2 . Când am fost mică, m-am înspăimântat când am văzut un un om într-un magazin. Acesta a fost cu totul neobișnuit pentru că eram foarte liniștită și cuminte în general. Nu a fost niciodată nevoie să mă dea afară de undeva pentru rea purtare.

Când mama mea a întrebat ce s-a întâmplat, când ne-am urcat în mașină, i-am spus că tipul ăla pe care îl vedeam acum pasămite pentru prima dată, m-a luat de lângă prima mea mamă și m-a ascuns sub podeaua lui și m-a făcut să dorm pentru o lungă perioadă de timp până când m-am trezit cu noua mea mamă.
Apoi am refuzat să stau în scaunul de masina pe drumul spre acasă, ascunzându-mă sub bordul mașinii, pentru ca să nu mă ia din nou de lângă mama. Ea a rămas perplexă, bineînțeles... fiind cu siguranță mama mea biologică, deci evident " prim" mamă a mea. vă dați sema că s-a temut mai degrabă de o premoniție decât de reîncarnarea mea care îmi pare acum mai plauzibilă, mama fiind acum decedată de batrânețe.

 

3 . Pe când o îmbăiam pe fetița noastră de 2 ani și jumătate, eu și soția mea o informam de cât de important e să păstreze părțile intime curate. Ea a răspuns firesc: " O, nimeni nu m-a scocerit pe mine acolo. Au incercat într-o noapte. Au lovit în ușă și au încercat, dar eu m-am luptat. Am murit și acum sunt aici."
Ea a spus toate astea ca și cum ar fi fost ceva atât de firesc...

 

4 . " Înainte de a mă fi născut aici, am avut o soră, nu? Ea și cealaltă mamă a mea sunt atât de bătrâne acum. Ele au fost ok când mașina a luat foc, dar eu sigur n-am fost !"

Avea poate 5 sau 6 ani. Acesta a fost cu totul neașteptat și scos din context, ca și cum și-ar fi amintit brusc.

 

5 . Când sora mea era mică, obișnuia să meargă prin casă cu o fotografie de-a bunicului, plângând și spunând: "Mi-e dor de tine Harvey."

Bunicul Harvey însă a murit înainte să mă nasc eu sau sora mea. Mai mult decât decât acest eveniment oarecum obișnuit la ea, mama mi-a spus că sora mea spunea în mod constant lucruri pe care bunica Lucy le-ar spune...

 

6 . Când sora mea mai mică a început să vorbească , ea obișnuia să spună unele lucruri cu adevărat tulburătoare. Ea ne spunea despre modul în care vechea ei familie îi băga diverse lucruri prin diverse locuri făcând-o să plângă. Dar în cele din urmă, au ars-o atât de mult că ea a ajuns la noi, noua ei familie.

Ea a vorbit despre aceste lucruri, de la vârsta de 2 până la aproape 4 ani. Era mult prea mică pentru a fi fost vreodată expusă la orice astfel de informații sau să fi avut timp să i se fi întâmplat atătea lucruri, de unde familia mea a crezut întotdeauna că fata avea amintiri dintr-o viață anterioară.

 

7 . Între 2 si 6 ani, fiul meu mi-a spus aceeași poveste despre modul în care m-a ales să fiu mama lui.
El a spus cum era un bărbat într- un costum și alegea o mama care l-ar ajuta să realizeze o misiune de suflet. Nu am vorbit niciodată de spiritualitate ... El a fost crescut departe de orice fel de mediu religios.
Modul în care a descris aceasta scenă a fost ca la cumpărături, într-o cameră luminoasă, cu oameni care s-au aliniat ca niște păpuși și că el ma ales pe mine. Omul în cele din urmă l-a întrebat dacă e sigur, el a răspuns căda și apoi s-a născut.

Fiul meu a avut o fascinatie timpurie față de avioanele din epoca celui de-al doilea razboi mondial. El le-ar putea identifica, piesele lor, în ce zonă au fost folosite și altele asemenea. Inca nu am nicio idee de unde a primit aceste informații. Sunt om de știință, iar tatăl lui este matematician.

L - am numit întotdeauna "bunicule", din cauza conduitei sale pașnice și prudente. Serios acest copil are un suflet bătrân.

 

8 . Nepotul meu când a inceput cu adevarat să vorbească în propoziții le-a spus sorei mele și soțului ei, că e "atât de fericit că i-a ales pe ei".  Și apoi a continuat să spună că înainte să fie copilul lor, a fost intr-o cameră luminoasă și a văzut loturi de oameni și el "a ales-o pe mama lui, deoarece ea avea un chip frumos."

 

9 . Sora mea mai mare s-a născut în anul în care mama tatălui meu a murit. După spusele tatălui meu, de îndată ce sora mea a fost destul de mare pentru a spune cuvinte, ea a spus : "Eu sunt mama ta."

 

10 . Mama mea povestea că atunci când eram mic, spuneam despre cum am murit într-un incendiu cu mult timp în urmă. Asta nu-mi amintesc, dar una dintre cele mai mari temeri ale mele este de incendiu. Doar fiind în propierea focului mă sperie teribil.

 

(...)

Asta seamănă întrucâtva cu vânătoarea de OZN-uri: mărturii, povești, povești...

Dar spre deosebire de OZN-uri, mușamalizările nu-și găsesc utilitatea, fenomenul nefiind "de interes"...

Drept pentru care, oamenii s-au implicat serios în studiul fenomenelor vieților anterioare la copii.

Astfel de discuții dau nașetere la multe ipoteze, cea mai comună fiind o reiterare a poveștilor din Vede, alături de variante ale poveștilor lu Ray Bradbury si alții, materializate în filme precum Matrix. Ce să-i faci, suntem propriile noastre creații...

—————————————————-

 

Dr Daniel Ganea
dr. Daniel Ganea

Medic de familieEcografie la domiciliu,

Medic urgente ambulanta privata

http://ConsultatiiLaDomiciliu.ro
Comunitatea Oamenilor Sanatosi

——————————————————————————————-
Dacă ai cont pe FacebookWordPressGoogle+Linkedinsau Tweeter, poți folosi butoanele Like și Share de mai jos pentru a recomanda articolul și prietenilor tăi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TEORIA BIOSTRUCTURALA

Ordinea de stimulare a punctelor in EFT

Marele complot al patentării Marijuanei

Apa - cel mai comun medicament

Explicatia temperaturilor sub zero absolut

Apa vie nu-i prostie

Sfintii parinti nu mint - Raiul

Reclame google